Katarzyna Szymańska autorka bloga Marketing medyczny online.

Cześć!
Nazywam się Katarzyna Szymańska.

Od 8 lat jestem związana z branżą medyczną.

Przez kilka lat byłam managerem jednego z poznańskich prywatnych szpitali. 

Doświadczenie na tym stanowisku pozwoliło mi opanować wiadomości dotyczące
funkcjonowania podmiotu leczniczego i największych wyzwań z tym związanych, 
również w zakresie marketingu.

Posiadam wiedzę z zakresu ustawy o działalności leczniczej oraz innych aktów prawnych obowiązujących w sektorze medycznym, również tą dotyczącą promocji i reklamy,
bo branża ta wymaga szczególnego podejścia w tym zakresie.

Dodatkowo kilkuletnia współpraca z lekarzami różnych specjalizacji
oraz codzienne kontakty z pracownikami służby zdrowia, dają mi możliwość
poznawania i zrozumienia ograniczeń, z jakimi boryka się branża medyczna
w zakresie marketingu medycznego. 

To wszystko pozwala mi wspierać lekarzy i podmioty medyczne w realizacji
celów marketingowych poprzez synergię działań w różnych kanałach komunikacji. 

Zajmuję się planowaniem i wdrażaniem strategii social media w branży medycznej,
kreowaniem eksperckiego wizerunku personelu medycznego i podmiotów leczniczych w sieci,
co bezpośrednio ma wpływ na pozycję marki i zwiększenie ilości pacjentów.

A blog "Marketing medyczny online" to miejsce, które powstało z myślą o edukacji
w temacie legalnej promocji lekarzy i placówek medycznych w Internecie.

Wciąż stawiam sobie nowe wyzwania i na bieżąco szkolę się w zakresie
marketingu i mediów społecznościowych.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na mój temat, zajrzyj na mój profil na LinkedIn TUTAJ.

Czego dowiesz się z tej strony?

Właśnie tutaj, w jednym miejscu, znajdziesz wpisy, w których przekazuję wiedzę
dlaczego warto być obecnym również w świecie online i aktywnie prowadzić kanały
w mediach społecznościowych oraz praktyczne wskazówki jak to robić w sposób atrakcyjny dla odbiorcy, a jedocześnie zgodny z przepisami obowiązującymi
w branży medycznej.

Dlaczego marketing internetowy i social media?

Marketing medyczny online - dlaczego to ważne?

Niezależnie od tego, jakiego rodzaju działalnością medyczną się zajmujesz, internetowy wymiar tej działalności jest dziś bardzo ważny, a prawidłowo prowadzony marketing medyczny online przyniesie zwiększenie zainteresowania Twoją placówką czy marką.

Wirtualna obecność marki, w tym aktywność w portalach społecznościowych, budują  dobry wizerunek i markę kliniki, gabinetu i samego lekarza. Oczywiście dzieje się tak tylko wtedy, kiedy prowadzone są one skutecznie, czyli kreatywnie i zgodnie z aktualnymi trendami.

Dlatego właśnie zapraszam Cię do śledzenia tego bloga 

– moją misją jest edukacja w zakresie marketingu medycznego online.

Chcę Ci pokazać, że z dobrymi i trafnymi wskazówkami nie taki diabeł straszny, jak go malują…