Cześć!
Nazywam się Katarzyna Szymańska.
Od 8 lat jestem związana z branżą medyczną.
Przez kilka lat byłam managerem jednego z poznańskich prywatnych szpitali.
Doświadczenie na tym stanowisku pozwoliło mi opanować wiadomości dotyczące
funkcjonowania podmiotu leczniczego i największych wyzwań z tym związanych,
również w zakresie marketingu.
Posiadam wiedzę z zakresu ustawy o działalności leczniczej oraz innych aktów prawnych obowiązujących w sektorze medycznym, również tą dotyczącą promocji i reklamy,
bo branża ta wymaga szczególnego podejścia w tym zakresie.
Dodatkowo kilkuletnia współpraca z lekarzami różnych specjalizacji
oraz codzienne kontakty z pracownikami służby zdrowia, dają mi możliwość
poznawania i zrozumienia ograniczeń, z jakimi boryka się branża medyczna
w zakresie marketingu medycznego.
To wszystko pozwala mi wspierać lekarzy i podmioty medyczne w realizacji
celów marketingowych poprzez synergię działań w różnych kanałach komunikacji.
Zajmuję się planowaniem i wdrażaniem strategii social media w branży medycznej,
kreowaniem eksperckiego wizerunku personelu medycznego i podmiotów leczniczych w sieci,
co bezpośrednio ma wpływ na pozycję marki i zwiększenie ilości pacjentów.
A blog "Marketing medyczny online" to miejsce, które powstało z myślą o edukacji
w temacie legalnej promocji lekarzy i placówek medycznych w Internecie.
Wciąż stawiam sobie nowe wyzwania i na bieżąco szkolę się w zakresie
marketingu i mediów społecznościowych.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na mój temat, zajrzyj na mój profil na LinkedIn TUTAJ.
Czego dowiesz się z tej strony?
Właśnie tutaj, w jednym miejscu, znajdziesz wpisy, w których przekazuję wiedzę
dlaczego warto być obecnym również w świecie online i aktywnie prowadzić kanały
w mediach społecznościowych oraz praktyczne wskazówki jak to robić w sposób atrakcyjny dla odbiorcy, a jedocześnie zgodny z przepisami obowiązującymi
w branży medycznej.
Dlaczego marketing internetowy i social media?
- Bo w dzisiejszych czasach to potęga, którą warto wykorzystać również w sektorze medycznym.
- Internet stał się potężnym narzędziem komunikacji, które świetnie sprawdza się przy promowaniu własnego biznesu.
- Jednak wciąż wielu specjalistów medycznych z dystansem podchodzi do nowoczesnych mediów.
-
Mimo to, w dobie panowania mediów społecznościowych i wszechobecnej cyfryzacji, placówki czy marki medyczne powinny dostosować się do nowoczesnych technologii,
a tym samym do potrzeb i oczekiwań swoich pacjentów. -
Umiejętne wykorzystanie internetu i social media w komunikacji może być dobrym sposobem na sprostanie tym potrzebom i jednocześnie dawać możliwość dotarcia
do nowych pacjentów.
Marketing medyczny online - dlaczego to ważne?
Niezależnie od tego, jakiego rodzaju działalnością medyczną się zajmujesz, internetowy wymiar tej działalności jest dziś bardzo ważny, a prawidłowo prowadzony marketing medyczny online przyniesie zwiększenie zainteresowania Twoją placówką czy marką.
Wirtualna obecność marki, w tym aktywność w portalach społecznościowych, budują dobry wizerunek i markę kliniki, gabinetu i samego lekarza. Oczywiście dzieje się tak tylko wtedy, kiedy prowadzone są one skutecznie, czyli kreatywnie i zgodnie z aktualnymi trendami.
Dlatego właśnie zapraszam Cię do śledzenia tego bloga
– moją misją jest edukacja w zakresie marketingu medycznego online.
Chcę Ci pokazać, że z dobrymi i trafnymi wskazówkami nie taki diabeł straszny, jak go malują…