Strategia Employee Advocacy w podmiocie medycznym

with Brak komentarzy

Employee Advocacy w podmiocie medycznym jest genialnym elementem strategii marketingowej, mającym na celu budowanie wizerunku marki medycznej. Firma, także ta działająca w sektorze medycznym – gabinet lekarski, centrum medyczne, szpital, klinika to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. To oni … Czytaj więcej

Strona internetowa placówki medycznej – jej najważniejsze elementy

with Brak komentarzy

Strona internetowa placówki medycznej jest w dzisiejszych czasach koniecznością. Dlaczego? Bo większość pacjentów potrzebujących pomocy medycznej, w pierwszej kolejności poszukuje jej właśnie w sieci, korzystając z wyszukiwarki internetowej. Każda placówka medyczna chcąca pozyskiwać pacjentów również z sieci powinna zatem posiadać … Czytaj więcej

Monitoring internetu – czy jest przydatny dla marki medycznej?

with Brak komentarzy

Monitoring internetu, a zwłaszcza mediów społecznościowych to obecnie konieczne zadanie we współczesnym marketingu. Może dostarczać wielu przydatnych informacji. Regularne monitorowanie sieci pozwala trzymać rękę na pulsie i na bieżąco reagować na opinie, komentarze, dyskusje czy trendy branżowe. W jakim jeszcze … Czytaj więcej

Promocja placówki medycznej w Internecie. Dlaczego warto?

with Brak komentarzy

Restrykcyjne ograniczenia prawne, zabraniające reklamowania usług medycznych sprawiają, że promocja placówki medycznej w Internecie staje się bardziej skomplikowana. Powodują, że managerowie zarządzający podmiotami nie podejmują takich działań. Jednak każda placówka medyczna potrzebuje marketingu, aby skutecznie dotrzeć do pacjentów. Często podmiot … Czytaj więcej